A 2. Így neveld a sárkányodat film után járunk.

2016. december 9., péntek

HTTYD rajzaim :D

Sziasztok! Gondolkodtam... És úgy döntöttem, megosztom veletek az Így neveld a sárkányodat-os rajzaimat, csak mert, miért is ne! ^3^ 

 Kommentekben várom, hogy ki mit gondol róluk. 
Jó nézelődést! :D 
(Igen, nagy részt Hablatyosak, i'm a very-very big fangirl)

Első Astrid-próbálkozásom.
Ez a bloghoz készült, majd később is fogjátok látni egy részben.
Amolyan rajzoljunk egy kicsit, és ne figyeljünk oda teljesen a referencia-képre-dolog.

RTTE-ből van lerajzolva, a műlábát pedig félre néztem. ;-;
AC vagy mi a csoda. Referencia-képről másoltam, rénézésről. ^^

Pár perces firka:3
Firka, amit sosem fogok már befejezni xD

Tudom, rossz a minősége, és még el is fordult valamiért, de hát ez ilyen kis pár mp-s dolog, vázlat.
Ezzel is ugyan az a helyzet, mint a fölötte lévővel. 
Ééés, ennyi is lenne. Csak ennyit találtam meg. 
Nem felejthettem el egy kis fangörcsölést sem. 


                   
Kellemes estét kívánok mindenkinek! 


2 megjegyzés:

  1. Szia! Nekem tetszenek a rajzaid, a sohabenemfejezettre tervezett firka pedig különösen, ceruzával Fogatlan fejét így megrajzolni elég tehetséget próbára tevő feladat, amondó vagyok, érdemes befejezni. A ,,pár perces firka" kategória pedig... awwwww *.*

    VálaszTörlés
  2. I like them ;)
    ÉS A LOVASRA EMLÉKSZEM!!! *--------*
    Belegondolok, hogy már ez is meghaladja a szintemet, most meg már ennél is SOKKAL jobban rajzolsz… Eláslak XDDD <3 Lokesz.

    VálaszTörlés