A 2. Így neveld a sárkányodat film után járunk.

2017. január 22., vasárnap

10. rész | Az ikrek |

                                                                     Astrid szemszöge

A napot azzal kezdtük, hogy elmentünk Gothihoz.
 Fogalmam sem volt, még is hogy fogja megállapítani, hogy belül egészséges-e a baba, és hogy egyáltalán hány baba van, de inkább ráhagytam, ez biztos valami gyógyítós dolog.
                                                                             ***
– N-na, mit mondott? – rohant hozzám Hablaty, miután végeztem Gothi kunyhójában. Zöld szemei izgatottan csillogtak.
– Hmm... Kaptam egy csodás masszázst, muszáj majd neked is megmutatnom, hogyan. 16. hétben járunk, és... – megálltam pár pillanatra, hogy húzhassam az agyát. – És ikreink lesznek. – olyan szorosan ölelt magához, vagyis inkább a fejemet, mert nem akarta megnyomni a hasamat, ahogy csak tudott. – Egyébként, este az én szívverésemet hallottad. És kaptam olyan gyögynövény készítményeket, amik magzat védők... Meg valami krémet is a hasamra.
– É-értem... Hogyan mondjuk el a srácoknak? Ötlet?
– Hát, üljünk le velük beszélgetni. Mondjuk a mai ebédnél – feleltem vállatvonva, és elindultunk lefelé a lépcsőn.
– Jó. De mit mondjunk?
– Hablaty, csak mondjuk el nekik, nem kell körítés. Szerintem már így is észre fogják venni – mutattam a hasamra.
– N-nem is tudom... Ha nem tudnám, hogy terhes vagy, arra tippelnék, hogy sokat ettél... Tudod... – mérgesen ökölbe szorítottam a kezemet.
– Ha nem lennénk ilyen magasan, egy lépcsőn, most olyan oldalba verést kapnál, mint annak a rendje. Fogd csak vissza magad! – mondtam közel hajolva az arcához. Nyelt egyet, és sietősebbre fogta a lépteit, hátha lehagy. Pechére megtudtam, hogy most már sportolhatok nyugodtan, így utána futottam.
 A Nagyterembe nevetve léptünk be.
– Nocsak, nocsak! A gerle párnak eszébe jutottunk? – kérdezte mosolyogva Hanga.
– Vicces... – válaszoltam erőltetett vigyorral, miközben helyet foglaltam Hablattyal Halvér mellett.
– Srácok, l-lenne egy hírünk...
– Tudjuk, tudjuk. Astrid meghízott. – most gondolkodás nélkül felpofoztam Takonypócot az asztal fölött.
– Khmm... Vigyázz a szádra – méregettem összeszorított szemekkel.
– Tehát... Astrid ikreket vár – bökte ki Hablaty, idétlenül mosolyogva. Átkarolt, a tekintetében pedig büszkeséget láttam meg. Ettől pedig én is büszkének éreztem magam.
– Hova vár ikreket? – pislogott nagyokat Fafej, aztán leesett neki. – Óóó, vagy úgy! Már értem...
 Megforgattam a szemem, és szűntelenül mosolyogva fogadtam a gratulációkat.
– És hány hónaposak vagytok? – kérdezte Hanga.
– Nem sokára négy. A nehezén túl vagyok.
– A falu előtt lesz bejelentés?
– H-hogy micsoda? – Hablaty felvont szemöldökkel nézett Hangára.
– Amikor a falunk vezetőjének már volt felesége, egyik nap összehívott egy gyűlést a csarnokban. Bejelentették, hogy az örökösük úton van. Nálatok ez nem szokás? – vonta fel ő is kérdőn a szemöldökét.
– Majd megkérdezem anyámat... – felelte a jobbomon ülő fiú egy vállrántással.
– Jó.
– Veletek mi a helyzet? – kérdezte Hablaty, mire a csapat összes tagja egyszerre kezdett el beszélni. – Egyesével, srácok!
– Én tervezem, hogy keresek valami nőt. Képzeljétek el, kiderült, hogy senki nem mehet hozzá egy csirkéhez... – mesélte teli szájjal Fafej.
– Sok sikert...
– Mi Kőfejjel sokat beszélgettünk...
– Nem csoda, hiszen éjjel-nappal egymás seggében loholtok – vágott közbe Takonypóc.
– Szóval... – folytatta Halvér, szóra sem méltatva a morcos képű vikinget. – Jövőre talán összeházasodunk.
– Már ti is?! Ezt a kettőt itt, mellettünk még megértem, vagy öt éven át szenvedtek – pillantott ránk Takony. – Jobb lesz belehúznom...
– Ugyan, mivel? Akkora egy tahó lettél, rád sem ismerek – néztem szúrósan rá.
– Fogd be, Astrid...
– Abbahagynátok? – lépett közbe Hablaty, fél, felvont szemöldöke pedig lassan a plafonig ért. – Hanga?
– Igazából... Velem semmi izgalmas nem történt. Utazgatok, amikor pedig nem, a nagybácsimnál lakom.
– Aham... Takony?
– Oh, velem sincs sok dolog. Csajozok, Kampóval repkedek, meg ilyenek – válaszolta nagyképűen.
– Csajozol? Mármint azt nevezed te csajozásnak, hogy lányokat versz? Ennél még Hablaty is jobban udvarol! – vertem kupán a kanalammal. A barnahajú fuldokolni kezdett egy falat hústól. Megcsapkodtam a hátát.
– Pofa be, Astri...
– JÓ, EBBŐL ELÉG! – csapott ököllel az asztalra Hablaty. – Te, most szépen elmész, és átértékeled, hogy megéri-e sértegetni a barátaidat, ahelyett, hogy kedves lennél! – parancsolt rá a fiúra, miközben a bejárati ajtó felé mutatott villával a kezében.
– De...
– Semmi de! Tűnés! – kiáltotta Hablaty ellentmondást nem tűrő hangnemben.
– Jól van, jól van főnök... Nem kell kiabálni – forgatta a szemét, felállt, és ott hagyott minket.
– Inkább én is megyek – szóltalt meg pár perc múlva Hablaty, elengedve a kezemet.
– Mi? Miért? És hova? – megvonta a vállát, ahogy felállt.
– Este találkozunk.
 Semmi puszi, érintés, csak sarkon fordult, és elviharzott.
                                                                                ***
 Ahogy ígérte, sötétedés után hazaért. A haja teli volt hópelyhekkel, köpenyén a szőrszálak összetapadtak egymással.
 Kirántott az asztal alól egy széket, majd levágta magát rá.
 Kezem megállt mosogatás közben, kérdőn tekintettem rá.
– Baj van?
– N-nem... – felelte az asztallapot szuggerálva. – De – sóhajtott fel. – Tudod... Van ez a Takonypócosdi. – bólintottam, és leültem vele szemben. Kezemmel megtámaszkodtam a derekamon, próbálva kicsit nyújtózkodni. – Szóval... Ahogy te is mondtad... Nem ismerek rá. Miután kiakasztott, hogy kutyaként bánt veled, és elküldtem, utána mentem. Félúton a Perem felé értem be, leszálltunk beszélgetni kicsit. Azt mondta, Morgópóccal van valami. Hetek óta az ágyat nyomja. Ezért lett ilyen kiállhatatlan az a fiú... Megegyeztem vele abban, hogy változtat a modorán.
– Húha, kemény menet lehetett.
– Az volt bizony. Apámmal nem veszekedtem egy huzamban ennyit, mint vele – mosolyt erőltetett magára. – Hogy v-vagy?
– Sajog a hátam, meg a derekam, egyszerűen kibírhatatlan – simítottam végig domború pocakomon. Hablaty megkerülte az asztalt, és fölém hajolva belepuszilt a hajamba.
– Mi lenne, ha kapnál egy jó kis masszázst? – tekintetét az enyémbe fúrta, ahogy gyengéden megérintette az épphogy kidudorodó pontot a köldököm alatt. Az egyik kicsi megint forogni kezdett, lábbal nekifeküdve a hasfalamnak.
– Benne vagyok... Megmutatom azt a különleges technikát.
– Nem kell. Jártam Gothinál, megkértem, hogy mutassa meg nekem. Hoztam valami olajat is, amitől állítólag nyugodtabbá is fogsz válni, jobban tudsz majd aludni – felhúzott a székről. Nehezen rátaláltam az egyensúlyomra, és követtem fel, a lépcsőn.
 Fent már kérni sem kellett, simán elterültem a matracon.
  Ő még matatott azon a polcon, amin a terhességi vitaminokat, meg kenőcsöket tartjuk, aztán felemelt egy lilás zöldes színű folyadékkal teli üvegcsét, és mellém ült.
– Maradj inkább fekve – tolt vissza vállamnál fogva, mikor látta, hogy küszködöm a felüléssel. Lassan húzta fel a pólóm alját, és még ennél is lassabban hajolt hozzám, hogy megpuszilja a hasamat. Azok az óvatos puszik... A mozdulatra megmocorogtak az ikrek, újra rugdosni kezdték hol egymást, hol engem.
– Ejha, igazi örökmozgók!
– Ne is mondd... Szörnyűek.
– Azt mindjárt gondoltam – lecsavarta az üvegcse kupakját, és megszaglászta. – Szagold csak meg – nyújtotta az orrom elé. Beleszippantottam a levegőbe, aminek valóban nagyon kellemes illata volt.
 Visszahúzta a kezét, majd csöpögtetett egyik tenyerébe, és összedörzsölte a másikkal.
– Fordulj az oldaladra.
– De melyikre? – kérdeztem felvont szemöldökkel. Választ meg sem várva a balamra fordultam. Ettől a testhelyzettől mintha csak jobban felélénkültek volna a babák, ezért inkább megpróbálkoztam a jobb oldallal. Az már sikeresebbnek bizonyult.
– Rendben... A-akkor kezdem – figyelmeztetett, mielőtt hűvös kezeit a hátamra rakta volna.
 Érintései elvarázsoltak, olyannyira ellazultam tőlük, hogy képes lettem volna elaludni. Mélyeket sóhajtoztam, ahogyan azt korábban a javasasszony is tanácsolta.
 Hasamon váratlanul értek puha kezei. Az ikrek rögtön mozgolódásba kezdtek.
 – Nem is tudom, ők most még ki sem fejlődött babák, vagy egy tömeg, akik tiltakoznak minden érintésem ellen? – halkan felkuncogtam.
 – Már most eltanulják, látod, látod, hogyan menjenek az apjuk agyára. – pajkos mosolyra húzta a száját, aztán újra megpuszilta a hasamat. Őrült rugdalózásba kezdtek az ikrek.
– Nem fura?
– Nem. Nézd – megböktem a pocakom, mire a lakók visszaböktek. (Hihi, vikingek korabeli Facebook :D)
– O-okéé... – felemelte a fejét rólam.
 Két kezével most a domborulat mellett, az oldalamon írt le apró, majd egyre nagyobb köröket, aztán elkezdett haladni feljebb, míg nem már a köldököm melletti részt simogatta.
  Az ikrek, mint akik jól végezték dolgukat, mocorogtak még párat, mielőtt aznapra felhagytak volna a bulizással.
– Ezt gyakrabban is csinálhatnád... – nyitottam ki egy pillanatra a szememet. – Eszméletlen... Ráadásul sikerült ezt a kettőt is álomba ringatnod. Nagyon ügyes vagy, édesem – hosszú csókot váltottunk, megismételte még egyszer ezt a pocak simogatós dolgot, aztán elnyomott az álom.

5 megjegyzés:

  1. UUUUUUUUU MENNYI POCAKSIMIIIIII*-----*
    Szerintem focista lesz a kölkökből...Faceboook*---*
    Megint lenyűgöztél a fogalmazásoddal husom, mostmár ájjámále mer bajok lesznek! Fafejen még mindig kihalok.. :'D

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó. Remélem lassan a 2 szereplővel bövül a történet. Siess mert nagyon jól csinálod ezt a blogot .

    VálaszTörlés
  3. Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ennyi.... Emberek, meghaltam... HICCSTRIIIIIID...
    Naszóval.
    Úgy írsz, egyszerűen úgy írsz, hogy ha nem tudnám, hogy mennyi idős vagy, én meg nem mondanám, hogy nem volt még dolgod gyerekkel. Annyira jól csinálod, hogy én megyek és elásom magam a francba, a leírásaimmal együtt...
    Mordorgóccal lesz valami? O.o nekem még szükségem van rá XDDDDDDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes meglátás... XD
      Lehet, hogy lesz vele valami.... Ha rajtam múlna mindenki meghalt volna már XDDDD
      Meg ne halj itt nekünk, te meg a Hiccstrid baba miatt kellesz :oo

      Törlés
  4. DRÁGÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁM! Ahj, ahj, Morgópóc…
    Most már kezd előjönni a gyerekpara, de még mindig cuki XDD *-*
    Sooooook, soooook pocaksimiiiiiii
    Heh, Astrid rohamosan terhesedik(? XDDDDDD JÓVAN KLED XDDD)

    VálaszTörlés