A 2. Így neveld a sárkányodat film után járunk.

2017. március 26., vasárnap

Cirip, cirip

Sziasztok!
 

  Vallomással tartozom, nagyon nem haladtam a résszel. Ezen a hétvégén hót ziher, hogy nem lesz sem készen, sem pedig kint. 
Ennek mi az oka? 
Bentalvós vagyok a (én már csak így hívom) rehabon.
Ez azt jelenti, hogy hétfőtől péntek délutánig nem vagyok otthon, magyarán noku gép. Részt már pedig csak gépen rakok ki. (Képek, gifek és formázás miatt) 
Ami a jó hír; most már nekiláttam a résznek, félkész állapotban van! Továbbá csütörtökön megyek be az iskolámba, a RENDESbe. Még nem tudni hogy, s mint lesz megoldva, de talán hazajöhetek aznapra. 
Lényeg: nem feledkeztem meg rólatok, továbbra is teperek (már amikor, de hát ez van). Klau csak-nak üzenem, hogy ennyi volt a történet, jó sok ötletem van, egy ideig nem szabadultok tőlem, annyi szent.

Rengeteg megtekintésért pedig készülni fogok valamivel! ^-^




4 megjegyzés:

  1. TUFF!
    Mindig öröm látni téged, barátom! ^.^ vagy az életjeleidet XD
    Juuuujj, az a fejezet... nyiff *.* várjuk nagyon, valamint javaslom, hogy csipkedd magad, mert még a végén egy szeretettohamot kapott morajszarv és szörnyennagy rémség között fogod magad találni (pedig csak sárkányfüvet fogok csempészni a ruhádba, de erről neked nem kell tudnod). Laposra leszel taposva, mint a béka az asztalton ^.^

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örülök hogy végre látlak😀 . Reméljük gyorsan géphez tudsz jutni mert már nagyon várom a következő részt nagyon kíváncsi vagyok mi történt a Haddok családdal persze a kiegészült családdal .

    VálaszTörlés
  4. Egyetértek Flakkel! Főleg, hogy március óta nincs rész, és az utolsó vár rám… I’m watching you.
    Meg fogsz halniiiiiiiiii! Mögötted vagyooooook ^.^ (vagy előtted/melletted/alattad (KHM), nem tudom mit hoz a szilveszter XDDDDD)

    VálaszTörlés